[gilug.org] accés correu telefònica

marc furti marcfurti yahoo es
2008-05-20 09:53:31 UTC

El dt 20 de 05 de 2008 a les 11:44 +0200, en/na Jordi
Pujol va escriure:
> El Tuesday 20 May 2008 11:27:20 marc furti va
escriure:
alguna

> Bondia,

accedir a
el

> potser el meu no és el mateix tipus de compte, a
veure si t'anirà bé aquest
> enllaç ?
>
> https://correo.telefonica.net/panel.htm

Merci jordi, però tampoc em funciona ... em dóna el
missatge que
l'usuari i el password són erronis ...
Això és una mica ...
Bé, espero que no sigui pel tema de sempre, com que
utilitzes programari
no microsoft, no et deixo entrar ...