[gilug.org] nvidia ++

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-05-20 09:32:39 UTC

Molt bon dia llista,

Dons jo puc dir que en tots els PC's amb targetes gràfiques Nvidia, el Debian
va a les mil maravelles,
fins i tot el diumenge vaig haver de baixar el kernel 2.6.25 i recompilar-lo
sense Xen, perque Debian fa que tots els kernel tinguin activat el hoste Xen,
i així no s'hi posar el driver Nvidia.
també vaig crear un nou paquet de nvidia-kernel-source amb el patch de 2.6.25,

En resum, ara el meu Debian Live va amb la última versió del kernel, la
2.6.25.4 amb driver Nvidia, aufs i squashfs + lzma,

Deu n'hi dó amb el qtdemo, Debian l'ha separat del desenvolupament, el posa en
un paquet de demo i un altre de documentació, total 84 MB, Ho vull provar,
l'instal.lo en el Live, en memòria, quan aturi la màquina es perdrà,

el qtdemo fa uns menus molt macus, amb imatges que corren d'un costat a
l'altre, botons que se sobreposen, però les demos no estan disponibles,
intenta accedir a una base de dades
QSqlDatabase: QSQLITE driver not loaded
i a més diu que s'ha de construïr la documentacio.

buenu, tant sols amb aquests menús es veu que els gràfics ja van,

Salut,

Jordi Pujol

El Tuesday 20 May 2008 11:57:19  va escriure: