[gilug.org] Les distribucions

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-05-09 09:14:44 UTC

per a mí lo més important és una bona base, que les aplicacions funcionin i
que els petits problemes que hi hagi amb alguna aplicació s'arreglin
ràpidament.
dons és veritat que la documentació i el suport que doni la resta d'usuaris
ajuda molt a una distribució, peró també com que Linux és molt semblant entre
les distribucions es pot disposar de la documentació i del suport d'altres
per ajudarnos a solucionar els problemes de la nostre.

per exemple:
si fem servir les instruccions que hi ha en el lloc ftp de slax, i sabem com
fer un kernel per la nostre distribució, podem crear un kernel amb lzma per
nosaltres,
si fem servir la documentació de Gentoo podem fer configuracions per Debian, o
al contrari (tenint en compte petites diferències de directoris i fitxers).
si busquem a Google per paraules clau com Debian ens surten molts missatges
referents a Debian, Ubuntu i altres semblants,

El Friday 09 May 2008 10:25:23 Narcis Garcia - GiLUG va escriure: