[gilug.org] Mini taller la LANParty de Flaçà

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2008-03-16 15:55:03 UTC

El ds 15 de 03 del 2008 a les 22:58 +0100, en/na Narcis Garcia - GiLUG
va escriure:
> La connectada de complicat.net és a Flaçà, però no veig les dates.
>
> Em sembla que una cosa és donar una xerrada amb diapositives / demo en
> pantalla , i una altra és fer un taller.
> Em sembla que el temps assignat (1h) no dóna per a fer una petita
> introducció i assistir la gent per a què s'instal·li i configuri coses.
>
> Tu què dius, Xavier de Palau?

Ein? Aquest sóc jo.
Perdoneu, perquè no he seguit el fil de la llista i no sé d'on baixa tot
això.
Si voleu, em dieu dia, hora, etc i us puc fer una xerrada sobre tema
música i programari lliure, si tinc el dia disponible, clar.
Amb una hora no podem fer tallers. Si es disposa d'aquest temps, només
es pot fer una pinzellada sobre les eines disponibles, distros
multimèdia, etc. similar al que es va fer a les últimes jornades del
Gilug.
Qui organitzi això, si li interessa la meva col·laboració, que es posi
en contacte amb mi i quedem.

Salutti,

Xavier de Palau