[gilug.org] accents i vnc

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2008-03-09 07:33:37 UTC

El dc 05 de 03 del 2008 a les 17:39 +0100, en/na David Casals va
escriure:
> Hola a tots,
>
> Tinc un problema tinc instal·lat el vncserver a Ubuntu i quant hi
> accedeixo a través d'aquest servei, ja tingui el client amb windows com
> amb linux no puc escriure accents, no així la ç o la ñ, per tant no crec
> que sigui un problema de definició de teclat.

Jo em trobava amb un problema similar.
M'explico.
Jo intentava connectar d'una debian inestable a una debian testing.
Se'm connectava però no hi havia manera d'escriure res llegible.
Al cap d'un temps cercant per la xarxa, vaig trobar que amb el
vnc4server les coses funcionaven.
La raó no la sé explicar, però ara em funciona el teclat bé.
Jo, personalment, em miraria això del vnc4server.

> Evidentment quant estic davant de l'ordinador en aquell moment si puc
> escriure accents.

Igual que jo :)

> Estic buscant pel google i tot i que trobo alguna altre persona amb el
> mateix problema de moment no trobo cap sol·lució

Jo tampoc en trobava cap fins que vaig veure que el vncserver estava
deixat de banda, amb això vull dir que ja no té el suport que tenia.

> Atentament
> David Casals
> hakd0c
Espero que et serveixi per alguna cosa :)
Marc Furtià