[gilug.org] accents i vnc

francescp pepperline com francescp pepperline com
2008-03-07 11:32:29 UTC

Bones,

   Jo he fet alguna prova en vàries màquines. De Ubuntu a Ubuntu
efectivament tinc el mateix problema. De Ubuntu com a client
a gentoo com a servidor amb el paquet X11vnc instal.lat a la
gentoo i amb escriptori windowmaker els accents em funcionen
correctament o sigui que podries mirar de posar el paquet  x11vnc
a veure com treballa.

                                        Fins ara,

"Jordi Pujol" <> ha escrit: