[gilug.org] accents i vnc

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-03-06 16:45:01 UTC

El Thursday 06 March 2008 17:32:34 David Casals va escriure:
> En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:
>
> Amb diferents servidors vnc si, amb diferents gestors de finestres si i
> no :-p
>
> He provat tant el tightvnc com el realvnc tant amb ubuntu com amb
> windows a ambdues plataformes tant els clients com els servidors.

vaig provar el servidor xvnc4 i el client tightvnc,
amb kde i kdm, no vaig poder-lo fer anar per problemes amb el protocol xdmcp,
en canvi amb gnome i gdm anava, crec recordar que no feia els accents,
el problema més gran era l'inici de sessio, el gdm el fa correctament, pero el
kdm no, i barrejar kde amb gdm no és funcional, es perden les opcions
d'aturada del sistema