[gilug.org] modem 3G

2008-07-14 11:32:41 UTC

Acabo de provar un router d'aquells que comentava. És el "Huawei E960":
http://www.huawei.com/policy/simpleres.do?id=1063&type=abouthw

L'he provat amb Vodafone, però m'han dit que Movistar també el
distribueix. Funciona com un router convencional: 4 ports, punt d'accés
inalàmbric, tallafoc, DHCP per a la connexió automàtica, etc.
Es pot alimentar a la corrent convencional i també per USB (proveeixen
el cable).

Crec que és la solució més sòlida per a no dependre de cap programari.
Només fa 14cm de llarg, però suposo que l'antena USB (modem en
miniatura) deu ser la solució menys aparatosa.