[gilug.org] Paypal

Ed eclavell gmail com
2008-07-14 06:32:12 UTC

Estic d'acord, peró aquestes empreses s'hi juguen el prestigi i no els hi
interessa. Ebay no es pot dedicar a fer barrabassades...
De totes maneres estic d'acord amb que tenim que anar amb molta precaució.
Feu servir una targeta moneder virtual només per Internet hi fiqueu els
diners només pel que tingueu que comprar. jo faig servir una visa virtual i
té com a màxim 100€.

ed

El 12/07/08, Jordi Pujol <> ha escrit: