[gilug.org] firefox 3.0

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-07-12 09:29:04 UTC

El Saturday 12 July 2008 10:53:04 Jordi Pujol va escriure:
> El Friday 11 July 2008 15:37:29 Quim Rovira va escriure:
>
> ja l'he trobat, és un repositori especial per Ubuntu, encara que diu que
> per Debian també funciona,
>
> http://swiftweasel.tuxfamily.org/wiki/index.php5?title=Apt
>
> Hardy
> deb http://download.tuxfamily.org/swiftweasel hardy multiverse

no m'ha anat bé posar-lo des de el repositori,
he hagut de descarregar el paquet de SourceForge i l'he instal.lat en la
versió 3.01

És veritat que dona molt bona velocitat,
engega però avisa d'un problema de configuració
i no agafa els paquets d'idioma que estan instal.lats per iceweasel,