[gilug.org] Paypal

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-07-10 09:27:49 UTC

Hola a tots,

els de Paypal ara em diuen que he de tenir un dipósit mínim de 1,50 EUR al
compte,

com que vaig borrar el numero de la targeta de crèdit no l'han pogut carregar
automàticament,

i lo més bó de tot és que per fer-me entrar a corregir les dades m'han enviat
un missatge enganyós en el que diuen que han detectat "càrregues inhabituals"
en la meva targeta de crèdit.
Lo primer que he pensat és, com es poden fer càrregues inhabituals si cada
vegada que faig una despesa dono d'alta la targeta i quan estic la torno a
borrar ?

després he vist la trampa, volen tenir 1,50 EUR de saldo mínim.

crec que s'estan tornant uns pirates o lladres, o com es digui, i si em donen
el compte de baixa pitjor per ells, el faré servir de manera que no ens hem
de donar d'alta per fer un pagament,

Salut,

Jordi Pujol