[gilug.org] Sal·lutacions desde Llagostera

Meristation Magazine contacto meristation com
2008-07-09 16:27:46 UTC

Hola companys,
Acabo de descobrir el grup gironí de Linux. No en soc usuari directe, però
sí que amb Meristation.com desde fa uns anys vam abandonar el SQL Server i
l'ASP per MySQL y PHP. Em dic Pep Sànchez y soc el fundador d'aquesta web de
videojocs que potser alguns coneixereu.

Estem a punt d'abordar un projecte d'alt rendiment per el que farem servir
Drupal i cerquem gent interessada en unirse al nou invent. Espero no trencar
cap regla de la llista fent aquesta oferta de trevall aquí, però veient que
sovint es parla de Drupal, he cregut que era el lloc indicat.

Qui en vulgui saber més em pot contactar a  o al
972805665, no vull saturar la llista amb detalls que potser no venen al cas.

Felicitats pels 10 anys de GILUG i espero coïncidir amb vosaltres en alguna
de les trovades :)
Salut!
Pep.

PD: els nostres blogs son fets ja amb Drupal (http://blogs.gamefilia.com/)