[gilug.org] Sortida de Lenny.

Leopold Palomo Avellaneda leo alaxarxa net
2008-07-06 17:29:44 UTC

Bones,

primer de tot em disculpo per escriure a tots a l'hora, però us vull voldria
que tingués la màxima difusió. Aquest correu està dirigit als usuaris de
Linux, que fan servir debian.

D'aquí uns messos (setembre? ... quan estigui evidentment) probablement
sortirà la nova versió de Debian: Lenny. Aleshores, crec que estaria bé fer
alguna mena de festa, acte, trobada, etc per celebrar-ho. Així com els
d'ubuntu en tenen una cada 6 mesos, nosaltres no em podem tenir una cada 18
mesos?

Com ho veieu?

No tenim perquè fer la mateixa, vull dir que estem prou distanciats
geogràficament que si hi ha prou gent de Girona, o de Lleida o de Tarragona o
de Ses Illes o del País Valencià o de ... i es munta cada gent una trobada,
doncs perfecte, però potser podem fer una grossa? . El que sigui.
Vull dir que si hi ha ganes de muntar quelcom.

Bé, us emplaço que respongueu i seguiu aquest fil a debian-user-catalan, ja
que no crec que les altres llistes hagin de "patir" tot aquest tràfic.

Vinga,

salutacions.

Leo

Linux User 152692