[gilug.org] Aviso de Canon de distribuidores (sgae)

2008-07-03 06:51:39 UTC

Desglòs de factures?
Una bona pregunta per a EXGAE:
www.exgae.net

-----Missatge original-----
De: Jordi Pujol <>
Respon:
Per a:
Assumpte: Re: [gilug.org] Aviso de Canon de distribuidores (sgae)
Data: Wed, 2 Jul 2008 18:56:43 +0200

El Wednesday 02 July 2008 16:45:06 Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Potser m'ahn faltat explicacions: el missatge m'ha arribat d'un
> majorista que avisa els seus clients de l'impost privat de la SGAE.
>
> He eliminat la identificació d'aquest distribuïdor de material
> informàtic perquè no em sembla que vingui al cas.

ha servit per obrir el diàleg,
però un comentari de bon principi, ens podria donar alguna pista de cap on
haviem de pensar,

crec que els majoristes son els que s'ocupen de la recaudació de l'impost i
els que l'ingressen directament als comptes d'aquesta societat, sense passar
per hisenda,

per lo que als minoristes només els hi queda la feina de detallar-lo en la
factura que fan al client, i a més carreguen IVA sobre l'import complert.

és obligatori el detall en la factura del client ?
i en la del majorista ?