[gilug.org] Revisio de discs automatica (FSCK, FSTAB)

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2008-01-27 19:40:34 UTC

Cert, per sort amb programari lliure hi ha tants camins per arribar a un
determinat lloc com ideas possibles hi poguin haver ;)
El problema que tinc és el teclat, ara em miraré això del rdesktop que
em comentes ...
El man del vnc me l'he mirat, he entrat a la web realvnc.com (si no
recordo malament) però no he aconseguit trobar el lloc per tal de
poguer-li passar la variable de keyboard.
Amb l'rdesktop no sé connectar al servidor de vnc ... m'ho miro, pero
crec que aquesta no ha de ser la solució, hi ha d'haver alguna forma per
tal de configurar el teclat amb vnc ... el problema és que no ho trobo i
no sé molt per on mirar, ja que porto un mes aproximadament
barallanta-m'hi i no hi ha manera.
De totes maneres, merci festuc ;)
Ens continuem llegint ...
<conyes >
P.D.:si algú sap la forma de fer-ho i te l'amabilitat de dir-ho, li
agrairé ;)
</conyes>
Marc Furtià i Puig
El dg 27 de 01 del 2008 a les 12:27 +0100, en/na Narcis Garcia - GiLUG
va escriure: