[gilug.org] Palamos LanParty - 26 i 27 de gener

Gaspar Segues g k udg es
2008-01-17 20:56:36 UTC

Què t'ha passat Marc? Què has perdut la fe?
En aquests casos el millor és anar uns dies de convivencies amb altres
germans de fe.
Pensa que el gran administrador ens posa a prova cada dia a traves dels
usuaris i els comercials.

:-D

No deduïu el tipus de col·legi al que en varen enviar de petit?
Ja ja ja!

Una forta abraçada! Si t'hi repenses ja saps on som.

En/na Marc Furtià i Puig ha escrit: