[gilug.org] adaptador play station2 usb

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-01-05 09:01:29 UTC

El Friday 04 January 2008 13:50:02 David Casals va escriure:

> Si bueno, perdona ja em referia al linux :-p

he demanat als reis que no hagi de treballar més amb M$,
perquè amb Linux sempre es troben solucions, en canvi amb l'altre moltes
vegades la única solucio és reinstalar la màquina,

I ara que M$ va posant més entrebancs a la feina de cada dia, per exemple amb
el SP2 de Windows fa la incompatibilitat de l'Office amb versions anteriors
diu per questions de seguretat,

Espero que algun dia els reis em portin lo que he demanat,

Salut a tots,

Jordi Pujol