[gilug.org] adaptador play station2 usb

David Casals hakd0c telefonica net
2008-01-04 10:34:40 UTC

Hola a tots,

Tinc unes plataformes de Ball (DDR) que funcionen per play 2, els vaig
comprar diferents adaptadors i la majoria no em funcionen. Al final en
vaig trobar un que porta un disquet amb drivers per windows i amb
aquests instal·lats tot ja va funcionar.

La questió es que els adaptadors son detectats pel linux i pel windows,
però en ambdós casos son configurats com a mando (palanca) i per tant
les combinacions dalt/baix al mateix moment fan que es torni boig.

Els drivers que he localitzat per windows el què fan es permetre que en
comptes de palanca siguin botons individuals i per tant pugui fer el
dalt/baix.

Algú sap per on es pot reconfigurar alguna cosa així.

Atentament
David Casals
hakd0c