[gilug.org] no llegeixo segons quins texts

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2008-02-20 20:07:51 UTC

El Wednesday 20 February 2008 16:14:57 Ferran López va escriure:
> Hola a tothom,
>
> Tinc instal·lat ubuntu 7.10 amb gnome i molt sovint, en correus i webs no
> rebu bé els caràcters i en comtes de lletres o números em surten uns
> dibuixos ( quadradets  i rombes amb signes dins ) que de vegades fan
> totalment illegible els texts.
>
> Si algú pot dir-me quelcom..
>
> Gracies
>
> Ferran López
> ------------------------------

Hola,

Jo, la veritat és que no en tinc gaire idea, ja que no m'hi he posat, i a més
faig servir opensuse10.3,  i sempre amb kde.

En tot cas, en la configuració del gestor de correu hi hauries de trobar
quelcom. Jo, al kontact (gestor d'nformació, agenda, gestor de correu, etc.)
hi tinc, en la configuració d'editor de l'aplicació el joc de caràcters que
es comprova cada vegada per rebre o enviar un correu, buscant el que tingui
tots els caràcters, els següents:
us-ascii
iso-8859-1
utf-8 (locale)
utf-8

Suposo que al navegador deu ser igual, però segur que algú en sabrà més que
jo.

Salut

Dani