[gilug.org] Software de facturació i TPV

jordi cata dunlock com jordi cata dunlock com
2008-02-14 16:40:23 UTC

Hola,

Per imprimir has d'anar a l'apartat de facturació, i en el llistat de
factures clickar en imprimir :-) ....

la versió actual no cal pagar per tenir el mòdul d'imprimir com passava
abans ... la versió que es pot descarregar de forma gratuita ja té
impresió, generació de pdfs, enviar per email, etc..

respecte el tema de frustació, llavors es que aquests clients no son la
teva tipologia de clients :-).

salutacions

En/na  ha escrit: