[gilug.org] configurar xarxa

2008-12-03 22:39:54 UTC

Jordi, m'interessa molt això que has comentat de les adreces IP amb
zeros, ja que potser canvii la meva manera de numerar xarxes locals.

Tens alguna referència del problema o de recomanacions de bones
pràctiques en això?

Gracies.

El dc 03 de 12 de 2008 a les 20:02 +0100, en/na Jordi Pujol va escriure: