[gilug.org] configurar xarxa

Ateneu Llibertari Paquita bufatramuntana gmail com
2008-12-03 14:07:16 UTC

Som-hi:

El conexant té un firmware *CX82xxx_4.1.0.21_S

i el linksys (petita dislèxia) és un **WRT54GL*

el router "cremat" (vaja ue no sé si és el router ue està cremat o em crema
el router) és un zyxel ue com ue no puc entrar-hi via navegador no sabria
dir-te uin model és. ës dels ue donava telefònica fa temps amb antena
wireless ue evidentment no funciona.

Alguna cosa més?

Sí vaja. Del ue es tracta és de crear una xarxa privada i una de pública amb
wireless. amb el petit inconvenient ue lúnic modem és el conexant ue no té
antena wireless. Em faig entendre?

Gràcies de tot cor

El 3 / desembre / 2008 14:35, Jordi Pujol <> ha escrit: