[gilug.org] configurar xarxa

Ateneu Llibertari Paquita bufatramuntana gmail com
2008-12-03 11:43:19 UTC

Hola a tothom:

No sé si em sabré explicar gaire tècnicament, ja que he entrat en el món de
la informàtica de forma autodidacta i els termes excessivament tècnics em
maregen una mica, però vaja, anem per feina.

M'agradaria configurar una xarxa en la que tinc els següents routers

1 modem-router adsl conexant
1 router wifi syslink
1 router cremat que pot fer servei de switch sense poder-se configurar.

El primer router-modem és el que ens va donar la companyia telefònica quant
van donar d'alta la línia.

El que voldria aconseguir és crear dues xarxes paral·leles en la que, si pot
ser, fossin independents una de l'altra i que no es pogués navegar entre les
dues xarxes però que totes dues tinguin accés a internet.

El meu nivell és tant bàsic que les configuracions les acostumo a fer
mitjançant el navegador, però si he de fer-ho per consola, doncs som-hi. Ah!
el meu nivell d'anglès també està sota mínims :o<

gràcies per tot
--
http://bufatramuntana.blogspot.com