[gilug.org] Els pinguins arriben al Brugulat

xavi linux xavi linux gmail com
2008-04-24 12:51:24 UTC

Hola Narcis

Veig que pot-ser l'idea de "animar" un mica el Giliug, ( I consi que  soc un
novell comparat amb gent  que hi ha a la llista i fundadors ) , i sense cap
mena de de plantejament de "pasar per sobre de ningú

l'idea  de fer "coses noves" en sembla que no t'acaba de fer el pès, doncs
nomès ès una idea, pero a titol individual, crec que el Gilug en sí sol , ja
ès prou gros, i potencialment bó com per estar nomès en una llista, que
pot-ser podriem "els que hi ja hi porte-ho anys  i panys i altre que hem
arribat mes tart ,  potenciar-lo al exterior d'una llista o una web..? que
en dieu?

Salut !!

Xavi

El 24/04/08, Narcis Garcia - GiLUG <> ha escrit: