[gilug.org] Els pingüins arriben al Brugulat

xavi linux xavi linux gmail com
2008-04-24 12:23:19 UTC

Hola  LLIsta :

Un sugerència , pq, (qui pogui) no plantejem anar a la fer una mica de
"presència", i algun "install en viu " a la  xerrada que planteja en Xavier
de Palau?,

Per altra banda no se si ja en tenim o no pero hi ha samarretas rotllo
"linux" del Gilug?, i si no en podriem fer ..que en penseu ???

Salut !!!