[gilug.org] Els pingüins arriben al Brugulat

jaume teixi net jaume teixi net
2008-04-24 10:40:20 UTC

Xavier,

Ja pots posar el logo del Gilug al taller,
precisament per aquest tipus de coses,
enfocades a allò *local* i a l'usuari *final*
és el motiu que existeixen, *existim* els LUGS
http://en.wikipedia.org/wiki/Linux_User_Group

I a tot el Gilug, a veure que es posa muntar
la propera Trobada no-Virtual !

Salutacions,
 Jaume Teixi