[gilug.org] Portatil 100% Linux

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-04-20 17:46:10 UTC

El Sunday 20 April 2008 19:38:14 Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Jo fa poc vaig intentar configurar el dispositiu WiFi en un Toshiba
> Satellite A200-1NH i no me'n vaig sortir. Porta un xip "Atheros", no
> recordo quin model (AR5006EG, AR5007EG o similar), que no vaig
> aconseguir fer funcionar per cap dels procediments trobats per internet.
>
> Algun consell?

la revisio 1 d'aquest xip va amb el kernel 2.6.24,
si era la revisio 2 va amb el ndiswrapper i el driver per win xp,
diuen que amb el kernel 2.6.25 ja estara suportat

ar5211.inf
Installs ar5211.sys (NDIS 5/5.1 driver) on NT platforms (2000, XP and greater)