[gilug.org] dubtes gpg i una mica d'off-topic :S

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2008-04-18 20:23:17 UTC

Bones llista.
Suposo que a aquestes altures i coneixent-nos com ens coneixem (amb
alguns), pensereu que si pregunto és per mandra de buscar.
Bé, la veritat és que he estat buscant, però a l'hora de crear la clau
no hi ha cap problema, gpg --gen-keys. El primer dubte em surt quan vull
exportar la clau.
Com es fa ?
gpg --export  [] -o fitxer.asc
[] <- aquí al mig que carai hi va ?
Perdoneu, però m'ho he mirat i no ho sé veure. Potser és que és
divendres a la nit i bueno ... ja es sap, fi de setmana, però ara mateix
no ho sé veure.
He estat googlejant una mica, i la resposta no m'ha sortit.
Gràcies per les respostes.
P.D: Quan va ser l'última quedada presencial del gilug ?