[gilug.org] Compra de scanner

2008-04-09 15:44:44 UTC

Si, ja havia mirat el projecte "snapscan" a SF, però trobo que les
explicacions són poc entenedores (libusb)

De Epson aquests són alguns models a la venda:
Perfection 4490
Perfection V10
Perfection V200
Perfection V350
Perfection V500

Amb HP he comprovat que la eina HPlip és molt resultona amb impressores
multifunció, però a la web del projecte (http://hplip.sourceforge.net/)
diuen que no suporta scanners sols.

El dc 09 de 04 del 2008 a les 17:31 +0200, en/na Jordi Pujol va
escriure: