[gilug.org] squid i apt-proxy

David Casals hakd0c telefonica net
2007-09-30 09:13:42 UTC

Hola a tots,

He estat seguint el manual d'en Jordi Pujol de com

    Actualitzant Debian en una xarxa local amb múltiples màquines de la
    pagina del gilug http://www.gilug.org/?q=node/286

Jo fins al moment sempre ho havia fet només amb l'squid.

Qui guarda els paquets descarregats? Jo pensava que ho faria apt-proxy i
li he reservat 150Gb mentre que per l'squid n'hi he deixat 10Gb un cop
actualitzada la una màquina client(ha actualitzat 88 paquets amb
aproximadament 200Mb) em trobo que al fer un du -h o un df -h la
particio de l'squid si que ha augmentat amb dades grabades, mentre que
la de l'apt-proxy no ho ha pas fet proporcionalment.

Algu ho ha provat? quina relació d'espai s'hauria de deixar? En un
principi la màquina ha de cachejar debian, ubuntu i nexenta (son 3
xerrades de la volcanica on es necessita paquets tipus debian.

Atentament
David Casals
hakd0c