[gilug.org] presentació

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-09-28 20:54:25 UTC

Sento tallar el bon rollo del fil, però jo necessito un programa que em
generi una presentació que es pugui reproduir desde un reproductor de
pelicules (dels que s'endollen a la televisió, no al pc).
Desconec si el jalbum permet veure les imatges amb un dvd domèstic
d'aquest tipus, ja que com molt bé podeu comprendre, el dvd està
conectat a la televisió, però no al pc, i si els hi dic als meus pares
que han de connectar-ho al pc, m'engegaran a pastar fang, no sé si
m'enteneu ;)

El dv 28 de 09 del 2007 a les 12:44 +0200, en/na Jordi-Pujol va
escriure: