[gilug.org] retard amb les pulsacions

David Casals hakd0c telefonica net
2007-09-28 09:12:44 UTC

A que sona raro el meu problema :-p

L'acotaré força mes.

Estic fent-me un mediacenter amb el mythtv i el problema el tinc amb els
canvis de canal. Si el faig canviar massa rapid el mythtv dona error.
Com que la màquina la controlo des del mando a distància i no des del
teclat doncs ja no hi ha aquest problema.

Tinc gnome i no kde.

En/na Jordi-Pujol ha escrit: