[gilug.org] presentació

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-09-27 14:34:50 UTC

El dj 27 de 09 del 2007 a les 16:09 +0200, en/na Eduard va escriure:
> Marc per que no et mires algun programa de creació de vídeo i despres
> el pases a dvd?
Necessito fer un cd d'imatges que vagin canvian les imatges cada X
temps, que crec que això ho podré fer amb l'openoffice impress.

> Aixi ja tindràs en format estàndar :)
L'únic problema que hi veig, és que el reproductor de dvd me l'agafi ...
> i a més pots afegir els arxius de fotos directament al dvd i aixi ho
> tindràn tot :)
TOT ?
Ells volen un cd amb les fotos del seu viatge, pero que no s'hagi d'anar
passant foto per foto per veure-les totes, sinó que la mateixa
presentació vagi canviant i vagi sonant musiqueta a cada foto ...
No sé si m'explico o bé no té entes o no ens em entés :S
Algú sap com es pot fer això ?
He trobat que amb l'openoffice impres puc fer la presentació aquesta,
però el que no sé és si després desde el dvd la podré reproduir.
Algú sap si es pot ?
Merci