[gilug.org] problemas amb wireless

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-09-20 19:30:09 UTC

El dj 20 de 09 del 2007 a les 19:13 +0200, en/na xavi linux va escriure:

> Hola

Hola

> Tinc un portatil amb la tarja wireles
>
> Network controller: Intel Corporation PRO/Wireless 3945ABG Network
>
> la tarja em funciona , pero amb feisty (kde) a iniciar al
> KNetworkManager em dona la llista de conexions etc.. tot bé
>
> he d'anar (el 1 cop a arranjamets de xarxa i posar EESSID etc , fins
> aqui tot be, et conectas i bé
>
> el problema esta quant  paras o reinicias , doncs  per tot els valors
> i res de res ..algu se li acut???

Què vols dir ? que no se't associa automàticament al ESSID de la teva
xarxa inal·làmbrica ? (no sé si és aquest el problema, no entenc gaire
bé el teu correu, al meu entendre, és un xic criptogràfic {EL CORREU}:S)
Has probat de posar al fitxer /etc/network/interfaces el paràmetra
següent :
wireless-essid lliure
(l'has de posar sota de la línea que et configura la teva wireless com a
tarjeta dhcp o estàtica, segons com ho tinguis configurat. És una línea
com aquesta : iface tarjeta_wireless inet dhcp/static)

> Salut i gracies
>
> Xavi

Bye