[gilug.org] clients linux server AD w2k3

David Casals hakd0c telefonica net
2007-09-18 12:00:09 UTC

Hola Narcis,

Em sembla que no m'he explicat correctament.

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:
> [...]
> dir, com si fossis un intrús.
>
> Si inicies una sessió del domini (és el què hauries d'aconseguir), tot
> el què facis durant la sessió d'usuari comptarà amb els privilegis
> atorgats pel servidor PDC, els quals convé que reconegui el teu PC
> local. És com si el teu ordinador renunciés al seu directori i permisos
> i assumís com a bons els de Microsoft.
> Per això, quan intentis accedir a una impressora o carpeta de documents
> de la xarxa dominada per Microsoft, o bé se t'obriran totes les portes
> per haver-te acreditat amb una sessió del domini, o bé et demanarà

Ja estic ajuntat al domini i l'usuari amb el que entro al meu Ubuntu no
esta creat localment, es un usuari que tinc només creat a l'AD.

El problema que tinc es que aquest usuari no se li munten automàticament
els dispositius extraibles, no  tinc so, també per qüestió de permisos i
no puc actualitzar el sistema o instal·lar programes.

Jo necessito que  el meu usuari acabi sent un usuari Desktop. Que
l'usuari pugui o no instal·lar coses mes força igual ho faig des de
terminal i jastà però les altres coses si que necessito que em vagin