[gilug.org] APEWS utilitzat per Telefonica

inatica.com info inatica com
2007-09-12 16:15:20 UTC

Jo he tingut problemes aquests dies (de fet ha estat un client meu el que ha
tingut els problemes) precisament per aquest tema. Vaig publicar un post al
meu blog publicant aquests problemes i la 'sol.lució' que el meu proveïdor de
hosting em va donar:

http://www.rafamartin.info/2007/09/els-problemes-de-telefnica.html

Estic amb tots vosaltres.

Salutacions

Rafael Martín Soto

www.inatica.com

El nostre web Vimmocat.com ha guanyat el Premi a l’excel·lència en el
tractament lingüístic destinat a programes informàtics i webs

http://www6.gencat.net/llengcat/premsa/06_premiexel_forumntgirona.htm

Visiti els nostres portals:

www.torroellaestartit.com, www.vimmocat.com, www.estartit.es