[gilug.org] saber a quins grups pertany

David Casals hakd0c telefonica net
2007-09-12 15:00:53 UTC

Hola

Ja fa uns dies vam estar parlant de posar un gnu/linux a un active
directory de w2k3.

En aquests moments estic treballant amb l'Ubuntu de l'oficina amb un
usuari de l'active directory i em surt algun dubte.

El primer i mes important per mi, hi ha alguna manera de saber a quins
grups pertany un usuari? no em serveixen els fitxers passwd i group, ja
que el meu usuari no esta creat a la maquina client.

Un dels aspectes que em pensava que em treuria de sobre es haver-me
d'autenticar al servidor cada vegada que engego el meu pc, però no es així.

Atentament
David Casals
hakd0c