[gilug.org] PDFCreator a GNU

2007-09-11 13:00:20 UTC

A veure qui em dóna una bona solució davant aquest panorama:

Per a posar un exemple, elaboro un full de càlcul amb OpenOffice.org amb
un munt de números, sumes, restes, divions, cel·les acolorides i lletra
formatada.
Si exporto el full de càlcul a format PDF, l'OpenOffice em crea un
fitxer de 105Kb, però en canvi si l'envio al PDFCreator
(http://www.pdfforge.org/products/pdfcreator/) em genera un fitxer de
15Kb. Tots dos documents generats tenen el mateix aspecte, i són
generats amb programari lliure.

La dificultat que tinc és que el PDFCreator, tot i ser programari lliure
(GPL) i traduit i ser una boníssima per a generar PDF i imatges, no està
disponible per a GNU/Linux.

Algú sap d'alguna eina d'aquest tipus (impressora virtual) instal·lable
a GNU/Linux que generi documents PDF tant petits i compatibles com el
PDFCreator?

Gracies.