[gilug.org] APEWS utilitzat per Telefonica

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2007-09-09 21:21:39 UTC

El dg 09 de 09 del 2007 a les 21:01 +0200, en/na Jordi-Pujol va
escriure:
> A Dissabte 08 Setembre 2007 20:15, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:

> Telefonica té un departament encarregat de la gestió d'incidencies tecniques
> que es fa anomenar "nemesis", que era el deu grec de la justicia, castigava
> als dolents i premiava als bons,
> en realitat el nom no té res a veure amb lo que fa aquest departament (o
> empresa subcontractada), ja que davant d'un problema demostrat i comprovat
> repetides vegades no saben fer res mes que inhibir-se,

No voldria trencar i fil...però...
Potser sí que té a veure, perquè jo entenia que Nèmesis és la deessa
grega de la venjança (i no la justícia); filla de d'Erebo i de la Nit.
Se la presentava com una figura majestuosa que condueix un carro estirat
per dragons.
Per tant, si és així, és molt d'acord amb la imatge de Timofònica ;-)

Salut,

Xavier de Palau