[gilug.org] Paperera misteriosa

Andrey andsux gmail com
2007-10-30 16:14:31 UTC

Narcis Garcia - GiLUG wrote:
> Ja els havia mirat, els directoris /tmp i /.Trash-0
> Per fi he trobat tot el contingut a la carpeta:
> /root/.Trash
> ..l'he liminat i he recuperat tot l'espai.
>
> Resulta que addicionalment cada usuari deu tenir la seva paperera, i en
> aquest cas, com que amb Ubuntu l'usuari "root" no inicia la seva pròpia
> sessió, deu haver alguna incoherència en el desenvolupament d'això
> perquè amb el "gksu nautilus" no s'arriba a la paperera de "root" de
> forma predeterminada (menú "Vés", opció "Paperera").
>
> Gracies!

> [...]
Siento decirlo, y siento no ser constructivo, pero eso es lo que pasa
cuando usas algo que intenta ocultar todo de los ojos ante unsas guis
que hacen algo pero nos sabes el que... y no solo gui...

Mas que nada el intento de parecerse a algo que no son..solo proboca
desorden y desorientacion!

Pero bueno.. no mas es un comentario!
No pretendo ofender a nadie y si lo he echo.. perdonenme!