[gilug.org] Varies comandes assincrones

2007-10-09 15:19:15 UTC

Hola, he buscat per tot arreu però no he trobat la manera de crear un
fitxer de comandes (Bash) on executar varies instruccions de forma
assíncrona, és a dir, que no esperi que una acabi abans d'executar la
següent.

El motiu és que necessito fer un "script" per a fer una tasca de tant en
tant amb un ordinador, i voldria que ja em deixés obertes tota una serie
de coses per a recordar-me dels passos a seguir:

gnome-volume-control
nautilus computer:///
vlc

El què voldria és que executi les 3 instruccions, no una a una esperant
que tanqui l'anterior, sinó que les deixi anar totes 3 i quedin obertes.

He provat amb:
gnome-volume-control && nautilus computer:///
..però fins que no tanco el mesclador de volum, no m'obre el nautilus.

Algú sap com aconseguir-ho?

Gracies.