[gilug.org] funciona la llista?

oriol elsud org oriol elsud org
2007-10-02 11:01:13 UTC

He modificat la configuració de l'spamassassin amb un REJECT en lloc de
DISCARD. Així com a mínim si no li agraden els teus mails te'ls tornarà.
Si passa m'ho dius, ok?

Això ve d'una modificació que vaig fer l'altre dia per treure l'amavisd i
fer que el postfix cridés directament l'spamassassin per treure càrrega a
la màquina (realment funciona). Per si a algú li interessa em vaig basar
en això:
http://blogbound.com/etch-postfix-spamassassin-vps

Salut!