[gilug.org] Usuaris no desitjats

Enric Vergés i Prats enric enricverges cat
2007-11-27 17:02:45 UTC

El dt 27 de 11 del 2007 a les 15:14 +0100, en/na Jordi Pujol va
escriure:
> Hola llista,
>
> a la web del Gilug tenim d'un temps ençà molts usuaris que es donen d'alta per
> fer comentaris amb propaganda de potingues, webs warres, soft pirata, i
> altres ....
>
> jo vaig esborrant els missatges i bloquejant els usuaris pero cada dia al
> menys n'hi ha un o dos,
>
> que us sembla si posem que l'alta a la web necessiti autorització de
> l'operador ?
>
> Salut,
>
> Jordi Pujol

Hola, em sembla molt correcte i necessari.
No se si això et portarà molta feina, però es una bona mesura
preventiva.

Ara que no ens passem de massa restrictius.... jeje

Salutacions

--
Enric Vergés i Prats
linux user. 191114 (http://counter.li.org/)

A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 189 bytes
Desc: Això és una part	d'un missatge, signada digitalment