[gilug.org] De OOo Draw a imatge

2007-11-16 18:33:24 UTC

De tant en tant faig l'atreviment de fer una composició amb el programa
de dibuix de l'OpenOffice (Draw), com un cartell o qualsevol altre maqueta.

El problema me'l trobo quan, una vegada colocat tot al lloc,
proporcional i bonic, pretenc exportar-ho a imatge de mapa de bits
(format PNG, per exemple), i m'adono que el programa aquest m'ho fa
sempre a una resolució que a mi em sembla pobra.
Suposo que deu partir de la idea de què el full és a 72ppp o similar.

Algú em sabria explicar la manera d'aconseguir exportar un dibuix de
l'OOo Draw a PNG amb gran definició?

Gracies.