[gilug.org] apagat grafic

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2007-11-01 15:09:26 UTC

Bondia llista,

amb el bootsplah el kernel necessitava un patch per posar el modus gràfic i
ensenyar la imatge de splash,
aqui un article que fa anys va escriure l'Oriol

http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=2062

en canvi amb el paquet splashy desenvolupat per Debian només hem de fer una
configuracio en el directori /etc i ens val tant per engegar com quan s'atura
l'ordinador,

http://splashy.alioth.debian.org/wiki/

http://tatmak.wordpress.com/2005/10/30/splashy-arranque-con-color-en-debian/

Salut,

Jordi Pujol

El Friday 26 October 2007 13:33:08 David Casals va escriure: