[gilug.org] 64 Studio

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2007-05-27 08:05:46 UTC

Que jo sàpiga no n'hi ha cap més. A no ser que siguis un manetes i et
compilis un kernel per a baixa latència per la teva distro preferida de
64 bits.
Val dir que tots els programes estan a totes les distros (jack, ardour,
etc, etc) tinguin o no el kernel de baixa latència. És a dir, que pots
instal·lar aquests programes multimèdia en la teva Debian, Suse, Ubuntu
o el que vulguis. L'únic inconvenient és la latència, especialment
crítica en gravacions en directe o professionals.
A reveure.
Ah, i feliç Gilug-Aniversari!!

Xavier de Palau

El dg 27 de 05 del 2007 a les 09:44 +0200, en/na Narcis Garcia - GiLUG
va escriure: