[gilug.org] 64 Studio

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2007-05-27 07:17:29 UTC

Holes,

Encara en teniu més per provar:

Apodio: "Apodio és una plataforma GNU/Linux que conté utilitats
d’àudio,‭ ‬vídeo,‭ ‬imatge i text,‭ ‬utilitzable com a LiveCD i també
instal·lable a una partició de disc".
http://www.apo33.org/apodio/doku.php?id=start_cat&DokuWiki=99b4589fa93b4b2b91f7f638e95a657a

Dyne:bolic, pels media activistes:
http://dynebolic.org/

CCRMA, pels amants de Fedora:
http://ccrma.stanford.edu/planetccrma/software/

M-dist, la mini:
http://www.plus24.com/m-dist/

Studio-go-to: De pagament, però tot a punt per treballar:
http://www.ferventsoftware.com/

Medialinux, producció multimèdia basada en Knoppix:
ftp://logx.it/mirrors/medialinux/

Startcom Multimedia Edition, distro multimèdia basada en fedora:
http://linux.startcom.org/?app=15#ML-5.0.5

Demudi, la pionera (el projecte ja està abandonat, però encara podeu
baixar les isos)
http://demudi.agnula.info/wiki/InstallCdRom

Apa, ja en tiniu una pila per provar.

Personalment utilitzo en la màquina de 64 bits la 64Studio que és
robusta i potent. Encara que no tots els programes estan pensats per
aquests processadors (per exemple els endollats vst amb wine). La Musix
està molt bé per a 32 bits, però al estar basada en Knoppix,
personalment, la trobo molt caòtica, no m¡hi acabo de trobar.
Tinc les esperances posades en la UbuntuStudio. A veure si m'ho miro en
calma aquests dies.

Salut,

Xavier de Palau.

El ds 26 de 05 del 2007 a les 21:41 +0200, en/na Lourdes Mallorquí i
Dani Fossas va escriure: