[gilug.org] Dubtes Amule

Jordi Espinosa gilug espipinxo com
2007-05-21 17:16:04 UTC

si si .. aixo ja ho faig, pero no reacciona.

No se si deu ser problema del Amule GUI.
ja que el amuled esta amb un altre pc ..

o sigui .. suposo que alguna diferencia hi deu haver amb l'amule i amuled ..
, ja que l'amule.. porta el Gui integrat i s'executa desde el mateix pc.
en canvi el Amule Gui que executo jo , s'executa desde una ltre pc que no te
instal.lat l'amule.

i jo tot i fer click secundari al directori que vull compartir no ho veig
reflectit.

suposo que la sol.lucio seria compartir'ho desde el pc que te
instal.latl'amule, pero resulta que no te les X
instal.lades i sera molt de merder.

si trobes algun .conf on hi surti com ha d'anar ja en faria prou
i es lo que no trobo.

El 29/04/07, Jordi Pujol <> ha escrit: