[gilug.org] Transferir paquets descarregats

David Casals hakd0c telefonica net
2007-05-19 12:00:37 UTC

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:
> He descobert que, per a qualsevol distribució basada en Debian/apt per a
> instal·lar, n'hi ha prou amb copiar els paquets ".deb" de la carpeta:
> /var/cache/apt/archives
>
> Allà és on guarda "apt" els paquets descarregats, i si es copien a la
> mateixa carpeta d'un segon PC (que tingui la mateixa
> distribució+compilació), són reconeguts com si els hagués descarregat el
> mateix segon PC.
>
> El paquets es poden copiar amb CD, o passar a través d'una conexió de
> xarxa,.. tot molt senzill, mentre es tracti de la mateixa
> distribució+versió+compilació.

Ja hi havia pensat en aixo, pero hi ha un problema.

Quant tu fas un apt-get update, s'actualitza la llista de paquets que
tens disponibles i per tant els que descarrega, si a l'altre ordinador
no ho pots fer quant facis la instal·lació molt probablement no et
reconeixerà els que has descarregat des de la maquina que si te internet