[gilug.org] Transferir paquets descarregats

2007-05-18 14:07:38 UTC

i vinga...

Si tinc un ordinador amb Ubuntu GNU/Linux 7.04 en un domicili sense
ADSL, i també tinc un PC-portàtil amb la mateixa versió, voldria saber
si puc fer el següent:

Anar amb el portàtil a un lloc amb ADSL i descarregar/instal·lar els
programes que m'interessin, i posteriorment portar els paquets cap a la
casa/PC sense ADSL.
I/o també gravar els paquets (no sé on queden) en un CD-ROM, per a què
els aprofiti l'assistent d'afegir/treure programes d'Ubuntu.